Hertenluisvliegen had ik hier al veel eerder gezien. Onze paarden doen er niet zoveel op uit, dat scheelt. Ze zijn trouwens ook weer weggegaan toen, laat ze maar lekker wegblijven!
ik heb er al bijna een hele maand last van ik + pony zitten onder de bulten .. we zijn de laatste tijd nogal veel bezig in het weiland, (vlakbij bomen ... )
Hier sinds een paar dagen weer last van de dazen helaas.. Helaas zijn ze door de langere kou periode hier nu een stuk groter maar ook een stuk kwaaier. Met als gevolg dat ze gemeen bijten en stuk bij je paard blijven zitten nu
Door het late zomerweer (of alleszins warmer weer) hebben ze nog niet echt de kans gehad om uit te komen, dus ik vermoed komende week als het weer een aantal dagen warmer word dat we dan weer duchtig prijs hebben.
Hier een paar weken horzelplaag gehad, die zijn nu weg en nu zijn de dazen er. Nog niet veel maar ik ben ook bang dat de grote invasie komende dagen met het warme weer zal beginnen.
Even afkloppen, maar nog niks te bekennen hier. Nog geen mug niks! Hier en daar een vliegje, maar die vallen al snel ten prooi aan de aanwezige zwaluwtjes! Héérlijk