Mijn katten zijn ook pas deze week begonnen met verharen en scheren is wel een goede al kan ze zich misschien minder goed warm houden, misschien niet alles scheren , kan er altijd nog af
carolovejebe
Geplaatst: 20-04-13 15:10
wij geven ons oude paard (27 geworden vandaag) healt boost van pavo werkt echt heel goed voor het verharen, hij had hier vorig jaar ook last van
Pandora2
Geplaatst: 20-04-13 15:25
Door sommigen al aangehaald, maar ik zou inderdaad ook zo snel mogelijk op cushing laten testen. Test hij positief ( grote kans als ik de foto's zo zie ), en je kan starten met het medicijn, gaat hem dit waarschijnlijk heel veel helpen, niet alleen met verharen maar ook met alles inwendig. Ondertussen is scheren inderdaad wel de oplossing, ook al scheer je hem gewoon een jachtpatroontje, of één of ander modelletje, zodat je de moeilijke plaatsen ( benen, hoofd,..) niet hoeft te doen, dan kan ie tenminste zijn warmte kwijt met de aankomende lente.
Hij is half geschoren.. Hij vond het vreselijk eng, dus uiteindelijk toch verdovingspasta gehaald. Hij was daarmee erg braaf, maar na 1/3 pony waren de messen bot, Divoza had ze niet goed geslepen. Ze zijn nu goed geslepen en ik hoop hem morgen af te kunnen scheren.
franka75
Geplaatst: 24-04-13 23:04
achgossie nou wel fijn dat tie zn vachtje kwijt is gedeeltelijk