Urielle schreef:Tja, een paard wat op stal stond waar ik destijds een box huurde heeft door een schrikactie met het hoofd uit een weefrek een stuk van een nekwervel afgebroken (wat vervolgens ook nog door de hals ging zwerven en daar veel ellende opleverde). Een ander paard werd losgezet in de paddock en rende ineens out of the blue tegen de omheining van metalen bielzen en brak zo zijn neusbeen. Ik heb een paard wat altijd losstond in de binnenbak zichzelf praktisch levend zien villen door ineens in een bakspiegel te springen, dat dier stond elke dag daar zonder ooit problemen te hebben gehad! Ik heb na een botsing met een zogezegd safe houten paardenomheining een plank met een scherpe punt in een paardenbuik gezien omdat het paard om wat voor reden dan ook ineens probeerde erover te springen en het niet haalde. Soms gebeuren er gewoon sjitongelukken, dat is met dieren..
Mijn waarschuwing is maar bedoeld omdat ik een produkt gebruikt heb op de manier waarop het gebruikt moet worden, ik heb niks zelf veranderd, ik heb geen rare combinaties of aanpassingen gedaan. Ik vind niet dat ik het verdien om nu door de mangel gehaald te worden als onverantwoordelijke eigenaar, pardon me.
Het is een soortgelijke deken als deze:
[ Afbeelding ]
En iedereen doet maar met deze waarschuwing wat hij wil.
ik had precies die deken en ook een halste wat strak naar achter getrokken was.
is gelukkig goed afgelopen.