Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lady62 schreef:Als dat zo is dan is hij ook verantwoordelijk voor als er iets met een paard gebeurt.
Hij is degene die moet zorgen dat het veilig is je betaald er tenslotte voor.
Als hem nalatigheid kan worden verweten dan is hij aansprakelijk voor de schade aan jou paard.
Nu weet ik natuurlijk niet hoe groot de stal is en of er meer mensen zijn die het ook niet eens zijn met zijn manier van bedrijfsvoering maar ik zou het zeker wel in de groep gooien.
Misschien kun je met iemand anders een stukje land huren in ieder geval voor de zomermaanden het enige Nadeel is dan wel dat je dan alles zelf moet doen.
Jou paard heeft geen droes begreep ik dus waarom niet.
Ga eens in de ronte bellen of vragen gewoon brutaal zijn
levensgevaarlijk!!
ik ging eens per maand kijken en hij kende zijn manieren ewoon nog hoor, meelopen aan de hand etc. Na 2 jaar dus. Mindim schreef:Maar kun je hem wel aansprakelijk stellen voor als er iets met je paard gebeurt? Ik bedoel je weet hoe hij zijn zaken runt en toch blijf je staan zeg maar. Een 10 maand oud veulen 23 uur op stal, ik vind het niet kunnen.
lady62 schreef:Mindim schreef:Maar kun je hem wel aansprakelijk stellen voor als er iets met je paard gebeurt? Ik bedoel je weet hoe hij zijn zaken runt en toch blijf je staan zeg maar. Een 10 maand oud veulen 23 uur op stal, ik vind het niet kunnen.
wat ik begrijp kan ze niet van stal weg vanwege de droes.
het is een kwestie van niet kunnen niet omdat ze het niet wil.
Natuurlijk maakt ze zich zorgen en wil ze hem het land op hebben maar wat als dat niet veilig is