Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Love_Star schreef:geshahquille , dat dacht ik dus ook ! Volgens mij is het echt niet fijn voor een paard![]()
Maar dat het deken niet past zou ik een beetje raar vinden, ik heb het zelfs nog van de vorige eigenaar mee gekregen..
Love_Star schreef:Ja dat vertellen er hier meerdere personen, maar de een zegt dat het geen succes is en da andere van wel.. Hmmm kzou het niet weten dan, zijn er nog andere oplossingen ? En anders maar een nieuw deken kopen
Love_Star schreef:Ja dat vertellen er hier meerdere personen, maar de een zegt dat het geen succes is en da andere van wel.. Hmmm kzou het niet weten dan, zijn er nog andere oplossingen ? En anders maar een nieuw deken kopen
ponyloveee schreef:Love_Star schreef:Ja dat vertellen er hier meerdere personen, maar de een zegt dat het geen succes is en da andere van wel.. Hmmm kzou het niet weten dan, zijn er nog andere oplossingen ? En anders maar een nieuw deken kopen
ik denk niet dat een nieuw dek kopen heel goed werkt, of er moet een speciale binnekant in zitten, maar die zijn redelijk duur volgensmij.
en na afloop van dekenseizoen insmeren met uierzalf dan groeit het snel weer aan
Lara schreef:Ik heb maat groter, maat kleiner niets maakte uit, gewoon lastig ding! Borstbeschermer ook niet.. Ik spray t in met equishine en de deken ook(bij de borst). Dat helpt wel ietsen na afloop van dekenseizoen insmeren met uierzalf dan groeit het snel weer aan
barbar schreef:dan past je deken niet goed, dan is hij of te krap aan de voorkant of te groot waardoor de deken erg naar achter trekt.
een fleecedeken onder je deken zou ik niet doen, die trekt ook naar achter waardoor het aan de voorkant erg gaat knellen.