Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Laten mensen hun deken-paard ook nog regelmatig bloot rollen?? Of dat niet meer? Ik had er vanmiddag even spijt van, paard was zeikes nat, de bak was toch nog natter dan ik dacht, maar als ik dan zie hoe ze geniet vergeet ik dat weer. Als het even kan (en droog is) laat ik haar elke dag even bloot rollen, maakt ze goed gebruik van
_bloempje_ schreef:Nieuw deel
Rien: Dat is makkelijk als je de mogelijkheid hebt de grams zo aan te passen. Temperatuursverschil is aardig zo tussen dag en nacht.
Mijn paard geschoren 300 grams, maar heeft is helaas alweer een vachtje aan het kweken terwijl ze warm aanvoelt onder haar deken!
Vandaag al op stal geweest maar nu net nog even terug gegaan en haar zomerdek eronder gedaan. Is toch net een klein stukje dikker.
Durfde het niet aan gelijk 100 grams warmer te gaan. Dus dit leek me een goede tussenoplossing.
_bloempje_ schreef:Pas was er hier discussie over fleece als onderdeken. Ik zit te kijken en kwam deze fleece met hals tegen
http://www.goedkopepaardendekens.nl/pro ... s.---.html
Je zou toch zeggen dat deze dan niet naar achteren schuift of zou de hals dan gaan trekken?
Tancreda4 schreef:Laten mensen hun deken-paard ook nog regelmatig bloot rollen?? Of dat niet meer? Ik had er vanmiddag even spijt van, paard was zeikes nat, de bak was toch nog natter dan ik dacht, maar als ik dan zie hoe ze geniet vergeet ik dat weer. Als het even kan (en droog is) laat ik haar elke dag even bloot rollen, maakt ze goed gebruik van
_Amigo schreef:Tancreda4 schreef:Laten mensen hun deken-paard ook nog regelmatig bloot rollen?? Of dat niet meer? Ik had er vanmiddag even spijt van, paard was zeikes nat, de bak was toch nog natter dan ik dacht, maar als ik dan zie hoe ze geniet vergeet ik dat weer. Als het even kan (en droog is) laat ik haar elke dag even bloot rollen, maakt ze goed gebruik van
nee ik nietword hij helemaal vies en gaan de dekens schuren..