HippoLogic schreef:Ik ga geen menthol oid op wonden of korsten smeren, dank je wel.
Het is een bacterie en ik denk dat de meeste mondwaters ontsmettender zijn dan levertraan...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wel een tijdje een iets lichter/donkerder kleur kan. Maar na een keer verharen is dat sowieso weg.
succes!
als je dit dagelijks doet gedurende 7 dagen dan is het zo weg. Oh ja, geen mondwater of andere huishuidelijke middelen erop doen hoor dat kan namelijk in het bloed komen via de wond = niet verstandig
stef schreef:Mondwater is nog helemaal niet zo gek gedacht. Tandpasta wordt ook nog steeds succesvol tegen mok gebruikt.
Overigens hebben wij hier een paard gehad wat er helemaal onder zat. Die hebben we, zo goed en zo kwaad als het ging geschoren en toen gewassen met ??? via de DA.
Scheren zodat we echt goed op de huid konden komen ipv dat het middel in de vacht bleef hangen

Woogy schreef:waarom in vredesnaam wordt er zoveel chemische rommel op die paarden gesmeerd. Vraag me altijd of wat mensen bij zichzelf doen aan een wondje of korstje, wordt dat ook gekrabd en ingesmeerd met listerine of tandpasta?
En die wél voor paarden ontwikkeld zijn. HippoLogic schreef:De korstjes zijn nu dik en droog en ze zijn met wat moeite er wel af te halen. Geen wonden er onder (kaal). Maar het doet haar duidelijk zeer als ik dat doe. Ik kan niet in 1x tientallen (of een paar honderd?) korstjes er af halen.
@Arabesk, vielen de korstjes er vanzelf af?