Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Annickkii schreef:Amanda, mag ik vragen waarom helemaal beter bevalt als deels?
djilna, maar scheer je dan tot op de huid of laat je het langer?
. Die dekensores heb ik lang geleden achter me gelaten en ik ben ook bang dat ik dan weer net net niet de goede deken heb voor de temperatuur, dat ze kapot gaan, doorregenen etc.
. Die van mij zijn dus 'gedoemd' 24/7u buiten te staan. Mijn paarden zijn na het rijden niet droog te krijgen, die gaan dus altijd 'nat' de wei op.
.
. Maar gister heb ik mijn haf (nat van regen en zweet, wel op adem) om 18u op stal gezet en om 21u 's avonds was hij nóg niet droog
. Ik heb dus niet altijd een keus. Nu was het gister gelukkig droog zonder wind dus heb hem uiteindelijk gewoon weer in de wei gezet. Vorig jaar heeft geen van beiden er ooit last van gehad maar ik blijf het soms moeilijk vinden.
wat een situatie, ben me rot geschrokken.
Daarom wou ik deels, ook omdat ze geen schuilstal heeft.
.
). Toen weer op een afstand aangezet, weer uit, aanraken en toen heel voorzichtig begonnen met scheren.
. Zolang het weer goed is, trainen we gewoon behoorlijk door en ik merk dat dat nu echt niet meer gaat met die vacht. Ik wil nu alleen ook niet meer bijscheren omdat ze nog maar een week of 3 vacht aanmaken...
.