Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lottie84 schreef:In de winter staan ze snachts op stal. Dan zetten ze enkel buiten en binnen, voeren en mesten.
Geen warm water, geen toilet, geen binnen of buitenbak, geen longeerbak of paddock. Enkel land en boxen.
Daar betaal ik 170 voor, voor een pony. Voor 230 heb je alle faciliteiten erbij op een andere stal in de buurt dus dat is naar verhouding duur. Als ik in een bak wil rijden betaal ik 5 euro per uur huur, dat komt er dan nog op. Ik vind de zomerprijs echt te hoog. Ja ze onderhouden het land, maar dat moeten ze toch want er lopen ook koeien.
Lottie84 schreef:Marion, ik heb al 12 jaar eigen paarden dus ik weet wat ze kostende prijzen hier in Limburg liggen heel anders dan elders. Met enkel verwees ik naar het ontbreken van faciliteiten. En ik betaal zomers €150 en in de winter €170.
Lottie84 schreef:Ik zou €75 pm nog wel reëel vinden. €170 in de winter is (naar hun faciliteiten) al te veel. Daarom Zijn er ook i niet meer klanten.
Ragdollcat schreef:stellanoella schreef:mijn pony staat 24 uur per dag buiten met winter er bij
dads wel lekken
250 euro
in lelystad is het gewoon duur
er wordt wel alles voor je gedaan![]()
en het is daar heel leuk (:
Pfff hartstikke duur.
Is toch maar enkel gras vreten?