Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bailey94 schreef:Hier ook horseware
En nog nooit problemen gehad met scheuren of waterdichtheid
nog veel andere merken geprobeerd en de QHP en de Eppeljeck komen bij onze paarden het beste uit de test en de Amigo.
Refagreni schreef:Pagony heb ik nooit geprobeerd maar die garandeert wel 2 jaar 100% waterdichtheid.
Daarnaast ook nog twee Nika's gehad. Die zijn wat zweeteriger maar lekt je deken binnen een paar maanden dan ruilen ze hem zo om. Het is alleen jammer dat de pasvorm voor mijn paarden niet denderend is. Deken heeft een hele wijde hals, maar dat is wel weer super voor de rondborstigen natuurlijk.
Aranel schreef:Nann__ schreef:Ik weet niet om wat voor deken het gaat? Niet elke regendeken is geschikt om 24/7 buiten te staan en hele heftige regenbuien tegen te houden heb ik mij laten vertellen.
3 verschillende merken.. Idd geen Bucas of echt A merken, maar voor 60 euro verwacht ik toch wel waterdichtheid
), die heb ik dan ook meteen gekocht.
mirgino schreef:ik vind fleece gevoerd verschrikkelijk![]()
het plakt aan je paard vast en als je de deken afdoet knettert het en is paard gelijk spastisch aan het doen
voor mij geen fleece gevoerde dekens meer