Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ashkerlon schreef:Normaal staat ze inderdaad zonder deken en ik hou het ook liever zo. Echter, er zijn dagen dat ze als een zielig hoopje paard staat te rillen in de nattigheid en felle wind. Op zo'n dagen wil ik een deken kunnen opgooien, al is het maar voor een uurtje om haar even een duwtje in de rug te geven. Ik zie niet in wat daar mis mee is?
En soms is het gewoon handig om een deken achter de hand te hebben. Stel dat ze volgende winter ziek wordt en zichzelf niet warm kan houden? Dan mag ik even voor de leuk, hemel en aarde verzetten om een winkel te vinden die toevallig open is en een deken kopen aan de volle prijs. Dan koop ik er liever nu 1 aan voordelige prijs. Lijkt me wel zo logisch?
Het gaat inderdaad om het paard in mijn profiel. Aan wat kan je zien dat ik een maat groter nodig heb?

Ashkerlon schreef:Dus, als ik mijn paard zonder deken wil houden, moet ik haar ook maar laten verkleumen op dagen dat het voor haar niet haalbaar is om warm te blijven? Beven als een rietje is misschien het einde van de wereld niet, maar kost wel energie. En zelfs met voldoende ruwvoer staat ze eerder te mager dan te dik. Als ik het verlies van energie via rillen kan tegen gaan door op de natste dagen een deken op te gooien dan doe ik dat.
Straks kan ik helemaal piano gaan spelen op haar ribben.