Mabotje schreef:Even stipje. Ben ook erg benieuwd. Denk dat Peerke beter maar wat voorraad in kan slaan dan
Dinsdag of woensdag komen er nieuwe binnen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mika11 schreef:Misschien helpt het ook wel, als je met een buitenrit vantevoren met zo'n clip het paard inwrijft.
Maar dat hangt er vanaf hoe lang het duurt voordat het spul werkt?
odilia1 schreef:Wij gebruiken ze ook. Bij 2 oude merries die hadden erg veel last van de vliegen. Aan beide kanten van het halster 1tje bevestigd. En het werkt prima! Overigens kan ik ze alleen maar krijgen per 10 in een doosje.
GamblersCup schreef:Peerke, als jij die dingen verkoopt, zou je de nodige informatie dan gewoon even bij je leverancier na kunnen gaan? Er staan best belangrijke vragen bij die niet goed beantwoord worden. Over drachtige dieren lijkt me nogal belangrijk (een koe is geen paard) en ik zou toch eigenlijk wel de exacte werking willen weten, voordat ik mijn paarden volhang.
GamblersCup schreef:Genoeg om er niets mee te doen dus. Jammer.
Chaos schreef:Nee, het is potentieel kankerverwekkend in hoge doseringen.
Althans, ik ga ervanuit dat Gamblerscup daarover valt.
Net als sommige voedingsbestanddelen in Royal Canin voer.
En zo zijn er nog wel enkele voorbeelden.
Roken is ook kankerverwekkend.
Ik rook overigens, en ook in het bijzijn van mijn beesten, dus over potentiele kankerverwekkende stoffen maak ik me niet zo druk.
GamblersCup schreef:Nee, ik maak me geen zorgen om de "hoge" dosering, ik vind het te weinig informatie om uit te gaan proberen. Er is al zoveel troep op de markt en ik heb geen zin in mijn dieren met deze dingen te decoreren als ik niet meer info krijg. Ik zou erg graag willen weten hoe het werkt (op paarden dus, dat schijnt niet door het schuren over de rug te werken) en zelfs dat weet iemand die het verkoopt niet. Er wordt al genoeg geld uitgegeven aan rotzooi, ik hou het op mijn oude "middelen" totdat iemand met wat nuttige info komt.
Met een drachtige merrie zou ik trouwens ook niet zomaar alles uitproberen, zolang je niets weet. Dan kan het wel veilig zijn voor koeien, maar een koe is geen paard. Ik zou het in dat geval 100% zeker willen weten. Maar dat is ieder voor zich.