Harry's horse dekens?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarimaCarona

Re: Harry's horse dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 12:29

ik heb afgelopen winter een HH gekocht met halve hals, mooie deken, niks mis mee. heb begin dit jaar een bucas gekocht als overgangs deken maar ik zweer toch bij bucas, betere pasvorm, en qua prijs maakt het niet veel uit, voor komende winter komen er zeker nog andere dekens van bucas bij.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 12:35

T ligt puur de combinatie deken en paard, ik zie het altijd maar als een broek, sommige broeken passen mooi, andere niet. Mocht je voor Bucas gaan, denk ik dat je het beste een big neck versie kan nemen. Bij sommige winkels kan je dekens ook even passen met een zweetdeken eronder.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 12:39

Heb HH dekens (staldekens) die ik al bijna 8 jaar heb.

Heb nu ook enkele outdoordekens van HH en vind die ook super.
Nooit problemen gehad met zomaar scheuren.

Ze liggen super bij mijn paard.
HH en Felix Buhler (duits merk) zijn de enige dekens die GEEN schuurplekken veroorzaken.

Meeste dekens hebben de loopsplitten voor mijn paard op de verkeerde plek en zitten daardoor niet lekker.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-12 16:38

Verkopen ze Horseware in België? Had eerlijk gezegt er nog nooit van gehoord! :)

xannemiekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:29

ik heb ook een regendeken van HH, binnen no-time was ie gescheurt... ik krijg die borstklipjes ook niet normaal open, voortaan kies ik maar voor Horseware :o

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 21:30

Ik heb een 300gr winterdeken volgens mij een Highliner oid van HH, met zo'n wavepatroon in het bruin met blauw. Ik had hem gekocht voor mijn jonge paard met de gedachte dat ze die dan kon slopen omdat ik hem tweedehands voor 20,- had overgekocht van een bokker. Ik heb die deken echt volledig onderschat want het is echt een hele goede deken. Mijn paard krijgt van alle dekens schuurplekken op de borst behalve van deze. Pasvorm is perfect. Echt een aanrader.

Bovendien heb ik 8 jaar geleden een zweetdeken gekocht van HH die ook nog steeds in zeer goede staat is en gebruikt wordt.

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 21:51

Hallo,

Nog iemand meer die ervaring heeft met de Harry's horse Thor deken met losse hals? Ben er echt super tevreden over, het enige nadeel is dat de hals wat naar beneden zakt (richting het hoofd) waardoor er een open stuk tussen de hals en de deken komt en er dus ook regen in kan komen. Heb nu het lusje boven bij de schoft gewoon geknoopt, zodat hij wat strakker zit, het is nu al iets minder. Iemand hier een oplossing voor? :)