Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
RGBrink schreef:Ik lees even mee.. Ik heb hetzelfde probleem als Niekj_Jente
Ik heb zelf de zwarte van harry's horse, de Amigo Mio vliegenkap en een blauwe met bont van Imperial Riding al geprobeerd maar alles wordt gesloopt en ligt direct weer af.. daarbij heeft mijn paard een normaal hoofd qua breedte maar een heel lang hoofd in lengte dus heb ik een ruime full nodig.. IR heeft een Xfull maar die was dus qua breedte te groot..
Die Lycra maskers begin ik niet aan.. lijkt me zelf totaal geen prettig gevoel bij de ogen, en om met 35 graden een zwarte panty om je kop te krijgen....?![]()
Ik wil zelf graag een zonder oren en welke goed stevig is.. wil er best centjes voor uitgeven als het echt een goed masker is gezien mijn paard zijn ogen makkelijk onsteken dankzij vliegen (hij heeft zo'n wit randje)
Noetje14 schreef:ik heb er vorige zomer ook een gekocht mar nog niet gebruikt, ben alleen bang dat mijn nieuwe pony er een te fijn hoofdje voor heeft
waarom knippen mensen de oren er eigenlijk af. die mini beestje toch juist daar zitten te kriebelen.
de pony waar ik hem eigenlijk voor gekocht had schuurde altijd met zijn oren omdat hij niet tegen die beestjes kon....