Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
onley schreef:hier staat een haflinger die we midden in de winter de deken hebben afgedaan omdat die altijd scheef lag van het spelen en zich dus steeds op de deken trapte de eigenaarresse wilde persee een deken erop omdat die van voren (streepje van de hals) geschoren was om het zweten tegen te gaan tijdens het rijden
deze heeft geen enkele tekens gegegeven dat die het koud had en staat dus al een tijdje zonder deken weer
moet geen probleem zijn met deze temp dus lekker die deken eraf dan kan die vacht weer dienen voordat waar die voor gemaakt is
Nibbit schreef:Misschien kun je zo`n bucas tussenstuk gebruiken om de deken voor iets beter passend te maken?
Mijn paard krijgt zn deken af bij 10 graden ongeveer, moet het wel een beetje droog weer zijn
MissAmazone schreef:Die van mij staan allebei al tijdje onder fleece gevoerde regendeken en normaal zouden ze die al wel af hebben, maar omdat rhino heerst in de omgeving wil ik het risico niet nemen dat het niet goed valt en ze een kou te pakken krijgen en daardoor minder weerstand hebben.