Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HeleneDas schreef:Misschien een paar wortels of een appel geven? zit ook vocht in
Bravura schreef:Ruwoer zou ik er niet uit voeren, die bak laat nl geen water door. Als het regent verregent je het hooi. Daar zijn andere bakken voor, die hebben ze ook, met sleuven en op poten.
Die geïsoleerde bak is echt loodzwaar, meet plm 112 l x 85 h x 97 b. Daar heb je 2 sterke kerels voor nodig.
Hanneke84 schreef:Bravura schreef:Ruwoer zou ik er niet uit voeren, die bak laat nl geen water door. Als het regent verregent je het hooi. Daar zijn andere bakken voor, die hebben ze ook, met sleuven en op poten.
Die geïsoleerde bak is echt loodzwaar, meet plm 112 l x 85 h x 97 b. Daar heb je 2 sterke kerels voor nodig.
Dacht al dat er geen water door zou laten maar een gaatje doet wonderen, maar als ze daar al andere bakken voor hebben is dat net zo makkelijk natuurlijk
Nadeel wel is dat ik ze dan zelf niet kan verplaatsten en dat vind ik nu met hooinetten wel zo gemakkelijk.
rOcky_lofz schreef:hoorde van de eigenaresse van mn verzorgpony's
dat je ze juist geen wortels moet geven.
dit omdat er in wortels vocht en ijs zit, en als je dat geeft, werd het een klont en ging het verstopt zitten, en kan de pony daar last van krijgen
dit alleen als het zo koud is en vriest.
of iig daar kwam het op neer..
raad het iig wel af om wortels te geven... idd kan je dan nog beter slobber geven..
rOcky_lofz schreef:Je hoort mij ook niet zeggen dat ik het laat staan oid,
ik zeg gewoon wat ik weet, of hoor, etc..
wat wil je dan ? als je zelf bijv. een hele net wortels hebt ?? dat bevriest geheid hoor..
of je moet in een der mate stal hebben, waar binnen het niet vriest.. maar met deze temp. van ver in het vries punt, betwijfel ik eerlijk gezegd dat...
rOcky_lofz schreef:Je hoort mij ook niet zeggen dat ik het laat staan oid,
ik zeg gewoon wat ik weet, of hoor, etc..
wat wil je dan ? als je zelf bijv. een hele net wortels hebt ?? dat bevriest geheid hoor..
of je moet in een der mate stal hebben, waar binnen het niet vriest.. maar met deze temp. van ver in het vries punt, betwijfel ik eerlijk gezegd dat...