Als ze die ongevoerde op heeft ligt die trouwens wel een beetje 'op' de pony. ik vond dat al zo raar; heb geen ervaring met dekens, behalve met zweetdekens en die sluiten mooi aan.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Maartje1990 schreef:Ik zou ook zeggen, geen deken. Zoals arabesk al zegt, het word koud en droog, sneeuw is ook 'droog' Ook als het een beetje smelt op je paard valt dat eigenlijk nog reuze mee. Niet te vergelijken met regen. Sowieso als 't vriest, dan regent 't niet, want regen wordt dan sneeuw.
Volgens mij heb ik ook een foto in m'n profiel van m'n pony en de sneeuw ligt bij hem gewoon op z'n rug (dus niet gesmolten). Sowieso denk ik dat bij de haren zelf niet echte de warmte van de huid te voelen is, die wordt immers vastgehouden.
(leuk, omgekeerde wereld, ik geef jou advies)
hahaha grappig hé. Tsja het klinkt ook allemaal heel logisch, en had dat ook zelf al wel een beetje bedacht. Maar heb zelf gewoon weinig ervaring met dekens; heb het spul gewoon nooit nodig gehad en nu zit ik met zo'n 'mietjespony' opgescheept
hier een update!
Morgen gaat de ski-jas uit de kast.