Blubberpony...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dioo

Re: Blubberpony...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 14:35

Ik gebruik de manenborstel om eerst het echte harde vuil eraf te halen ;)

Manegekind

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:44

waarom moet ie perse schoon zijn?
Vieze benen kan geen kwaad tog

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 14:55

je doet er niks aan,ik heb hier 3 schimmels staat,1 blijft ralatief schoon omdat ze onder een deken staat.
de andere 2 (moeder en dochter) zijn echt verschrikkelijk smerig!

als je wilt gaan rijden dan kun je de pony beter een paar uurtjes van tevoren binnen zetten zodat je de modder er daarna makkelijk af poetst.
verder is er helaas niks aan te doen.

Gietjepietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 22:52

inowa schreef:
je doet er niks aan,ik heb hier 3 schimmels staat,1 blijft ralatief schoon omdat ze onder een deken staat.
de andere 2 (moeder en dochter) zijn echt verschrikkelijk smerig!

als je wilt gaan rijden dan kun je de pony beter een paar uurtjes van tevoren binnen zetten zodat je de modder er daarna makkelijk af poetst.
verder is er helaas niks aan te doen.

Binnen zetten kan niet, er is wel een noodstal maar ja, zo erg is het nou ook weer niet een beetje een modderige pony :P.

Vrijdag haalde ik haar uit de wei (nou ja, wei... smerige blubber-poep-zooi), de modder kwam tot halverwege mijn onderbenen :P. Halverwege ging het mis, ik gleed uit en viel op mn kont in de blubber!! :( . Ik was ontzettend smerig en nat, maar paste toen wel bij mijn pony! :')

isaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 12:38

:D

maartjehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 12:24

Wij hebben hetzelfde probleem, maar wij hebben bij 1 paard ook een halsstuk op. Dit scheelt ook enorm. Dan hoef je alleen nog het hoofd, staart, benen, en onderbuik te poetsen. Maarja, dan moet je wel weer een deken met van die ringetjes hebben bij de hals &natuurlijk een halsstuk, die best wel duur zijn,.

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 12:27

Dekentje opdoen ? :) scheelt heel wat poetswerk!

Gietjepietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 15:50

Vraag me eigenlijk af of ik haar nu een deken op moet doen.... Ze heeft een mega dikke wintervacht hoor, maar ze is al wel dertig..

Carmy81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 15:55

Hi hi ben ik even blij dat mijn spierwitte Andalusier merrie een echt barbiepaard is.
Ze loopt s ochtends op der tenen door de blubber tot achterin de wei waar het droog is, daar blijft ze staan totdat ze weer naar binnen mag :')