Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nicky_rilana schreef:ik heb zelf een drunens ruiterhuis deken, maar dat is ongeveer de zelfde vorm als rhino, alleen iets goedkoper. en die past heel goed. over het algemeen passem animo's ook goed maar die zijn ook best duur.
ik zou nooooooit je paard z'n paarden BH aangeven, want mijn pony heeft er een onstoken schoft aan over gehouden

Want die krengen zijn echt asociaal duur, vind ik en dat vind ik het allergrootste nadeel van horseware dekens. De dekens die ik heb zijn vnl van uitverkoop/vorig seizoen of de ponyversies en dan valt het nog enigszins te doen. (Maar ik ga in geen 300 jaar meer dan 300 euro voor een deken uitgeven
) fryskhynders schreef:nicky_rilana schreef:ik heb zelf een drunens ruiterhuis deken, maar dat is ongeveer de zelfde vorm als rhino, alleen iets goedkoper. en die past heel goed. over het algemeen passem animo's ook goed maar die zijn ook best duur.
ik zou nooooooit je paard z'n paarden BH aangeven, want mijn pony heeft er een onstoken schoft aan over gehouden
dan is mijn paard niet de enige met een grote wond op zijn schoft door dat ding!!
een flinke pluk wit haar daar. fryskhynders schreef:nicky_rilana schreef:ik heb zelf een drunens ruiterhuis deken, maar dat is ongeveer de zelfde vorm als rhino, alleen iets goedkoper. en die past heel goed. over het algemeen passem animo's ook goed maar die zijn ook best duur.
dan is mijn paard niet de enige met een grote wond op zijn schoft door dat ding!!

nicky_rilana schreef:ik denk dat als je z'n bh wil dat je beter een sleezy full body kunt kopen, dat drukt niet zo
Grapje he... senna21 schreef:Probeer het zelf eens.
Koop een te strakke BH (zo'n echte)
Draag er vervolgens een glad hemdje onder van voeringstof....
Zie deze nu ineens goed????![]()
Nope... een deken moet goed passen.