Zo zeg, wat zijn dat gave foto's!! Dat lijkt me zo ontzettend tof.
Darkness85
Geplaatst: 17-10-11 18:57
@ hafjelinger: wat supergaaf zeg!!
1810naomi
Geplaatst: 17-10-11 19:01
Ik heb het ook gedaan met mijn verzorgpony! Je kan best rijden alleen moet je wel oppassen voor de stukken met ijs.. die zijn meestal wel heel glad!
ShannonJuul
Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-11 19:02
Als ik jullie foto's zie krijg ik weer helemaal zin in de sneeuw! Helaas vind ik het toch wat minder als ik naar school moet
Roosch
Geplaatst: 17-10-11 19:04
Mocht iemand zich aangesproken voelen: Ik zou echt graag eens een keer door de sneeuw willen rijden/met de kar. Die foto's in dit topic zijn zo ontzettend gaaf! Ik heb daar helaas geen mogelijkheid toe, maar het is wel altijd een droom geweest van me. Zou iemand deze Pennydroom in vervulling kunnen laten gaan in ruil voor een fotoshoot in de sneeuw? De treinen moeten dan wel rijden, maar die rijden op de grote, belangrijke stukken meestal wel. Ik kom helemaal uit het zuiden des lands en zit in Eindhoven op school, maar ben best bereid om aardig wat te reizen, mits die treinen dan rijden.
Luisa
Geplaatst: 17-10-11 19:09
Ik heb ook een vraagje, Wij hebben namelijk hier in groesbeek heerlijke stukken waar je kunt crossen, En ik rij op mooie dagen ook veel met dr buiten enzo, Maar zodra t gras vochtig is of het heeft geregend durf ik niet buiten te rijden, t zijn vooral graspaden, enkele zandpaden, en veel bergop/bergaf, en ik ben altijd zooo bang dat ze uitglijdt in het natte gras terwijl we een galopje maken, daarom durf ik niet buiten te rijden als het heeft geregend. Maar zou ik in princiepe wel gewoon buiten kunnen rijden als het heeft geregend? Ze staat op blote voetjes Bedankt alvast!
Iljaaa
Geplaatst: 17-10-11 20:32
Is echt gaaf in de sneeuw! Let alleen goed op je paard, die geeft namelijk meestal zelf ook wel aan as het te glad word.