Solleke_Noah schreef:@Vickz: het was ook erg dramatisch, krijg nog nachtmerries als ik eraan terugdenk. We hadden de paarden in september verhuist naar een prachtig stuk land, 1,5 hectare groot, mooie schuilstallen erop, vlakbij huis (1 km dus). Alleen jammer dat het volledig 'omheind' was met een beek, die dan IN de weide overstroomd is, met als gevolg dat er eenden op de weide zwommenWe zitten dan ook nog eens op kleigrond, water kon geen kant op, met een enorme modderbende als gevolg. De paarden zelf hebben er niet veel last van gehad (stonden op betegeld stuk) maar wij moesten steeds een hectare modder doorploeteren eer we bij de paarden raakten. Dit jaar zijn we voorbereid
Ik kan me voorstellen dat jij helemaal geen zin hebt in de winter
Zo'n situatie wil niemand! Gelukkig is het bij mij stukken aangenamer
We zitten dan ook nog eens op kleigrond, water kon geen kant op, met een enorme modderbende als gevolg. De paarden zelf hebben er niet veel last van gehad (stonden op betegeld stuk) maar wij moesten steeds een hectare modder doorploeteren eer we bij de paarden raakten. Dit jaar zijn we voorbereid 
We hebben nog zomer gehad
Dus laat eerst de zomer nog maar komen!!
dat vind ik van herfst en winter --> veel regen, afgelopen jaar hebben we van november tot maart bijna niet kunnen rijden door de vorst en sneeuw. Riempjes van hoofdstellen die ik niet los krijg door koude handen, dekens die ik door hetzelfde niet meer om krijg, een knie die weer erger gaat opspelen tijdens koude.

nee doe mij ook maar de lente en zomer! Dit weer vind ik helemaal niets! Maar als de zomer erzo uitziet als nu, dan hoop ik maar dat het zomer in de herfst wordt en dan ben ik opeens fan van de herfst. Laat dit weer maar snel voorbij gaan. blegh