Dazen: mijn paard wordt echt onhandelbaar (rijden)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 17:46

over rijden met deken gesproken, je paard voelt een vlieg landen op zijn vel... waarom zou hij je been met een laagje stof er tussen niet meer voelen??? :+

A_Rocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 18:11

Daar heb ik ook last van inderdaad, ik weet niet wat voor vliegenspray je gebruikt, maar de mijne reageert erg goed op dazenspray. Verder helpen natuurlijkere producten zoals knoflook poeder, mint- en walnootbladeren mijn pony ook erg tegen zijn jeuk..

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 19:08

Urbanmove, bedankt voor je voorbeeld! Ik zal me eens gaan verdiepen in de rijdekens en er 1 bestellen, dat lijkt me de beste optie.

Jenneferlover, het is inderdaad vervelend, maar het paard verhuizen vind ik een beetje overdreven :P Knoflook ook al eens geprobeerd en ik vind mijn paard dan behoorlijk stinken, maar de dazen hebben er weinig last van haha.

Kim1207, ik maakte me ook niet druk over of mijn paard mijn been niet meer zou voelen, maar meer of zo'n deken ook zo flexibel is dat je er ook mee kan galloperen, springen enz. Maar blijkbaar is dat dus zo :)

urbanmove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:27

kim1207 schreef:
over rijden met deken gesproken, je paard voelt een vlieg landen op zijn vel... waarom zou hij je been met een laagje stof er tussen niet meer voelen??? :+

Wil hem niet kapot rijden wanneer ik eventueel met sporen rij of ter bescherming voor mijn laarzen/rits :+