ik haak er even op in over de mensen die zeggen warm water gebruiken is handig ja (je krijgt ze veel schooner) maar als je klaar ben koelen ze wel 2 X zo snel af he. kijk maar naar je zelf de meeste mensen die zetten de douche zo ongeveer op lauw water als je dan klaar ben dan ben je al afgekoelt en ken je drogen als je warm doucht en er onderuit gaat heb je het dubbel zo koud.
ik heb igg al een paar keer ons paard gewassen ivm fotoshoot en omdat het een varkentje is gewoon met koud water stappen zo langmogelijk in de zon dan pas t een fleesdeken op (als je gelijk de deken er op gooi trekt het water meteen in de deken en dus loopt je paard langer met een koude natte deken waardoor de vacht ook nat/klammig blijft. (of je moet 2 dekens hebben dan ken je wisselen.)
en als je paard echt heel erg verhaar wassen met goede shampo en lekker inmasseren met de rosborstel + dan komen de losse/dons haartje vrij/los
Gowines
Geplaatst: 30-03-11 15:50
Hey, ik heb mijn paard nu al een paar keer gewassen steeds als het lekker heet is en hij zweet, helemaal afspuiten en inzepen maar! Mijn paard vind het HEEEERLIJK als ik hem met een massage borstel in zeep.