Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Vind het juist wel fijn 
. Wij hebben wel een binnenbak, maar toen het zo super koud was, was het bij ons ook veel rustiger, heerlijk!
. ano0uk schreef:Ik ben ook een mooi weer ruiter.
gelukkig 2 binnenbakken hier op stal, maar in de buitenbak of buiten rijden doe ik alleen als de zon schijnt..
Zou geen plezier in rijden hebben als dat in een buitenbak, zonder spiegel, regen, wind.. Misschien verwend maar het is gewoon zo.
Ik rijd alleen eigenlijk als het droog is en de bak begaanbaar is. Tot nu toe was de bak nog niet veel soeps door bevriezing en sneeuw, en nu het eindelijk dooit gaat het weer regenen
Ik houd er niet van om zeiknat te zijn door de regen, en dan weer zeiknat naar huis te moeten. Kou maakt me niet zoveel uit, als het maar droog is! Paardlief komt door wind en weer gewoon elke dag buiten hoor. Die staat in de paddock met een mooi afdak waar ze flink gebruik van maakt

).
Sodeletuut schreef:Evaaaaaa schreef:en vinden ze mijn paard een 'zielig paard'. Omdat ze ook gewoon met regen naar buiten gaat, terwijl de andere paarden nu 24/7 binnen staan.
WOW, is dit serieus?Beláchelijk zeg, dan hebben die mensen zich ook niet in paarden verdiept..
?