Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fresco schreef:Ik ga het morgen toch maar proberen dan, eerst maar aan de lijn, peesbeschermers om.
Ik lig al nachten wakker met dit dilemma...
irissahorse schreef:Als ze geen ijzers hebben kunnen ze prima in de sneeuw lopen.
offtopic: Wat heb je prachtige paarden!
FriesWytske schreef:Dat paarden uit hun dak gaan als ze naar buiten gaan, na een week of misschien wel meer. Heeft meer te maken met het feit dat men ze nu niet mindert in hun krachtvoer. Die van mij mag nu ook niet naar buiten. Mijn vader heeft vroeger vaak genoeg meegemaakt dat ze er eentje konden afmaken, omdat ie door dit weer zijn been had gebroken. En ik heb haar direct bij het intreden van de winter flink geminderd met het krachtvoer. Zodra het wel weer kan, mag ze weer naar buiten. En dan doet ze echt niet gek.
fresco schreef:Beetje een rare vraag misschien maar zijn er al paarden geblesseerd geraakt door de sneeuw?
Bij ons staan de paarden al een week binnen.![]()
Want er ligt zo'n 35 cm sneeuw hier.
Mijn schoonvader is als de dood dat de paarden hun benen breken, dus laat ze binnen staan.
Bij mij kriebelt het om mijn merrie buiten te laten in de bak, maar ik ben zo bang dat er wat gebeurt.
En wat is er dan belangrijker? toch naar buiten of een blessure oplopen?
Wie heeft voor mij het gepaste antwoord?