Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dan nog geeft het me bijna een zwitsers gevoel

superlene schreef:Ik kan helemaal niet weg uit de stal met mijn paard, de piste is zodanig bevroren zodat ze niet meer buiten komen. Zelf durf ik mijn paard niet buiten steken, het is enorm gevaarlijk wij kunnen schaatsen op de piste en ze zou nu helemaal niet opletten waar dat ze loopt omdat ze zodanig veel energie heeft. Langs straat kan ik ook niet weg, want ook dit is enorm gladdig. De pensionstal kan er niets aan doen strooien maakt niet uit want 1 sneeuwbui later merk je er toch niets meer van en de ondergrond is al zo hard bevroren.
kimmie88 schreef:superlene schreef:Ik kan helemaal niet weg uit de stal met mijn paard, de piste is zodanig bevroren zodat ze niet meer buiten komen. Zelf durf ik mijn paard niet buiten steken, het is enorm gevaarlijk wij kunnen schaatsen op de piste en ze zou nu helemaal niet opletten waar dat ze loopt omdat ze zodanig veel energie heeft. Langs straat kan ik ook niet weg, want ook dit is enorm gladdig. De pensionstal kan er niets aan doen strooien maakt niet uit want 1 sneeuwbui later merk je er toch niets meer van en de ondergrond is al zo hard bevroren.
Jeetje je kan helemaal niks?
Strooien heeft wel degelijk nut hoor.
Bij osn strooien we ook en zodra het gaat sneeuwen, zie je wel degelijk waar er gestrooid is

kimmie88 schreef:Huh? Dus je kan niet eens bij je paard komen? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Ik moet ook over een ijsbaan naar me paard toe, maar komen doe ik erb wel hoor

kimmie88 schreef:Nee dat snap ik idd.
Maar is er dan helemaal niks wat je kan doen mnet je paard?