Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Moet wel omdat de paardennu niet naar buiten gaan en hij anders de hele dag op stal staat. En natuurlijk hooi bijvoeren,dat is vaak op als ik aan kom. 
Als mijn paard helemaal verzorgd zou worden door de pensionstal zelf, zou ik ook wel eens een dagje niet gaan hoor. Iets doen met mijn paard zit er toch niet in. Alles op en rondom stal is bevroren en glad, dus veels te groot risico gezien mijn paard nogal springerig is.
Toen het 2 dagen echt heel gevaarlijk was op de weg is mijn
Vanochtend viel het nog mee, en ben ik met de auto geweest. Vanmiddag ben ik met de fiets gegaan. Met grote tegenzin en echt té koud, ook omdat je niet zo hard kan fietsen om je goed warm te houden, maar ja, alles voor de paarden he... helaas heb ik ze niet in volpension staan,maar daarnaast zal ik ook gevoelsmatig niet snel een dag overslaan. Gisteren een dagje niet geweest vanwege bruiloft, maar moest mij echt inhouden toch niet even snel met de auto langs te rijden
Drunksheep schreef:de paarden staan achter ons huis, dus zal wel moeten
Maar zie dit soort dagen altijd wel weinig pensionklanten. Kan ik me ook wel voorstellen. Voor mij is het een must, iemand zal ze moeten verzorgen. Voor hen is die verplichting er minder. Ik denk dan maar da's dan weer een voordeel van in pension staan, als het je te koud, nat of guur is dan sla je een paar dagen over.