Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(maar mag wel binnekort het sleetje op de weide trekken)

!
Lipkje schreef:Ik loop elke dag met onze 2 pony's. Ik rij bij de buren in de buitenbak maar dat kan nu ook niet alleen wat stappen maar dat kan bijna net zo goed lopend. binnebak ben ik niet lid van. Dus even geen wedstrijden en rijden. Hoop volgende week weer ontdooid te zijn en weer wat kan stappen en drafen:D
Succes allemaal met de winter!
Mijn pony's hebben nu 2 dekens op een winterdeken met voering en fleece. En onderdeken
) en voeten ook (heb thermoschoenen aan met wollen sokken en thermosokken zo dik als skiesokken (van de ANWB). Onder mijn rijbroek een thermolegging.
.
. amsterdam_30 schreef:Brrr.. gisteren avond ook gereden in de buitenbak en mijn handen gingen prima (heb hele warme rij-handschoenen waar je nog net mee kunt rijden) en voeten ook (heb thermoschoenen aan met wollen sokken en thermosokken zo dik als skiesokken (van de ANWB). Onder mijn rijbroek een thermolegging.
Maar nu komt het: mijn oren vroren er af!!
Denk dat ik dus morgen (moet overdag rijden) een hoofdband ga halen die over mijn cap past.
Vrees alleen dat ik dan niet kan horen wat mijn instructrice zegt.

Obelix_Luna schreef:oow bij ons ligt er helemaal geen sneeuw![]()
maar rij gewoon in een land die nu niet word gebruikt en dus mooi vlak is
je moet er natuurlijk wel rekening meehouden dat de grond bikkelhard is.
edit: had alleen heeeeele koude voetjes