Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knuffeldier schreef:wij hebben gelukkig binnen en buitenbak. En bij de buitenstallen hebben we overkappingen zodat we met sneeuw en ijzel gelukkig nog goed voor de stallen langs kunnen lopen.
Ik zat er alleen al wel aan te denken om volgende week vast strooizout te gaan kopen. Het is mischien wat vroeg, maar je kan het beter vast hebben. Want vorig jaar onstond er een run op en toen was het op een gegeven moment op. Dus dat ga ik dit jaar voor zijn.
Pikeur schreef:kimmie261 schreef:nou...ik zat hier net even op weerbericht te kijken voor deze buurt,en binnen 2 weken voorspellen ze -10
Whoej ik moet snel handschoenen met bontvoering ofzo gaan kopen
Vorig jaar had ik binnenbak maar nu helaas niet meer
Edit: oh wacht jij woont in duitsland, daar is het denk nog wel kouder.
Ayasha schreef:Hm ik geloof nog wel wat vroeger want tegen Kerst was ik het al stilaan beuMaar ik zit inderdaad in België en hier is het eerder kouder geworden dan bij jullie dacht ik... Nederlandse bokkers zaten te smeken om sneeuw terwijl de Belgen er alweer van aan het balen waren.
Iig in het HK topic waar ik zit toch
Heb wel gehoord dat er winterse buien gingen komen en stiekem hoop ik gewoon heel hard dat we een zachte winter gaan krijgen al vrees ik dat het valse hoop zal zijn...