Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
San1978 schreef:I Je kunt het geluid van de scheermachine op je telefoon opnemen en een heel jaar lang elke dag afspelen. Tijdens het poetsen, tijdens het rijden, tijdens het spelen. Schenk aan hysterisch gedrag geen aandacht en beloon hem als hij even rustig is. Wedden dat het volgend jaar beter gaat!
SaskiaKa schreef:nowornever schreef:Uiteindelijk met een bijna geluidloos klein scheerapparaatje geschoren. Je bent er lang mee bezig maar ik heb het in 2 keer gedaan maar hij vond het nog steeds niet leuk maar uiteindelijk ging het best wel goed, dus misschien ook wat voor jou.
Kan je me vertellen wat voor een scheerapparaat dat was?

SaskiaKa schreef:Tranquigel doet helemaal niets bij mijn paard, zelfs sedatie van de DA gaat 'ie dwars door heen

daffie1986 schreef:SaskiaKa schreef:Tranquigel doet helemaal niets bij mijn paard, zelfs sedatie van de DA gaat 'ie dwars door heen
Hoelang wacht je dan nadat de verdoving gegeven is? Je moet gewoon voordat je uberhaupt begint te scheren een half uur van te voren verdoven, op deze manier geef je het paard namelijk ook geen aanleiding om te gaan vechten tegen de verdoving.
) Gelukkig in dit
)