Heb van de week een stuk op paardnatuurlijk gelezen waardoor ik toch heb besloten het niet te doen..
Lekker 24/7 buiten met onbeperkt ruwvoer moet te doen zijn!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De paarden, twee Quarters, hebben hun eigen 'dekentjes'; wintervacht, en daar redden ze het vooralsnog prima mee. 
Afgelopen zomer heb ik dan wel een vliegendeken gekocht aangezien het stikte van de vliegen, en het was gewoon zielig om te zien hoe mijn tinker onder de vliegen zat.... Ze krijgt in de winter een lekkere dikke bontjas van zichzelf, dus ze houdt zichzelf daardoor lekker warm. suus_ schreef:ik vind het geweldig dat ze zo ónwijs verkleurd!!(zomer wit, winter bruin!)
! Vorig jaar voor het eerst zonder geprobeerd, had namelijk altijd een hekel aan die dekens. Wil je rijden eerst 600dekens af voordat je op kan zadelen, dan een deken om tegen de kou buiten, en vervolgens dat gezeur met die deken tijdens het rijden. Na het rijden ook weer die deken op, afzadelen, en weer die 600dekens erop. He bah ik ben er klaar mee
!
Alstie het koud zou hebben zou die namelijk niet in de sneeuw gaan rollen denk ik zo
! Angeliekje schreef:roxxxiejjj schreef:Ponylief vind het ook wel lekker!Alstie het koud zou hebben zou die namelijk niet in de sneeuw gaan rollen denk ik zo
!
Hier ook een teddybeer wat lekker in de sneeuw gaat rollenEn nee koud krijgen ze het er niet van
![]()
Nee idd, en het is voor mij wel lekker handig, zonder deken
(ben niet lui
)