Ervaringen Harry's Horse dekens.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spiritxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:36

Bojangles schreef:
Ik wou net een topic openen over de dekens :D

Ik heb ook de HH regendekens (met fleece binnenzijde) op het oog als startdeken.
Vroeg me af of 600D wel sterk genoeg was namelijk :)

600d is niet echt heel sterk, er komen wel makkelijk gaten in vind ik. Als je een beetje een wild paard hebt dat veel speelt kan je wel elke winter een nieuwe deken kopen.

Bojangles

Re: Ervaringen Harry's Horse dekens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:37

Ja daar twijfel ik over namelijk.

Elegance_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:26

Ik heb een HH Thor. Hij ligt wel heel mooi op mijn Fjord, maar hij gaat erg snel kapot helaas.. Ik koop ze in ieder geval niet meer :n

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:28

Hmmm dat is dan minder.
Wil graag vergelijkbare kwaliteit als de outdoordeken die ik vorig jaar had, maar weet niet meer welk merk dat was....
Waren die felle kleurtjes die je bij de EJ kon kopen, 200 grams. Als ik nu weet hoeveel D dat was... Lastig :)

Boefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 18:37

Waarom doen jullie een regen deken op?
Ik omdat mijn schimmel anders de volgende dag zwart is.hij is niet geschoren ofzo. En die van jullie?

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 18:55

Mijn paard krijgt ook altijd HH-dekens. Vind ze fijn van vorm en ruim genoeg vooraan (mijn merrie heeft nogal een stevige boezem ;) ). Er gaat er wel eens eentje kapot, maar dit had ik bij duurdere ook steeds dus dan toch liever een goedkoper model.

Sil_Bill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 14:11

Ik meld me ook;)
Ik ben enorm fan van da HH dekens.
M'n vorig pony(haf met brede borst) paste deze dekens perfect, en ze gaan heel lang mee.

Voor m'n ruin heb ik er ook een aantal aangeschaft, hij kreeg eerder snel schuurplekken (ook vanwege z'n brede borst en hengstenhals hihi) Maar bij deze dekens geen last van!

Als je een sloper hebt dan gaat er wel een een kapot. Maar dat gebeurt ook met m'n dure rambo dekens.. en dan heb ik liever 2x een HH deken kopen dan dat ik 300€ uitgeef aan rambo..

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 14:41

Ik heb inmiddels m'n ander winterdeken nagekeken en dat is ook een 600D. En daar ben ik wel tevreden over, dus ik ga zaterdag gewoon even kijken en voelen in de winkel en als ze me bevallen neem ik er 3 mee.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 22:32

Zeker weten fan :)
Ik heb mijn ongevoerd HH regendeken inmiddels voor het 3e seizoen in gebruikt. Erg fijne deken, blijft ook netjes waterdicht (wordt na elk seizoen professioneel gewassen en waterdicht gemaakt)
Ook super fijne pasvorm bij mijn merrie, een van de weinig dekens waar ze niet gelijk schuurplekken van krijgt. Ik vindt deze fijner dan mn Bucas en Nika dekens.

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 12:57

Ik ben heel tevreden over de dekens van HH!

Ik heb een ongevoerde regendeken van HH,
Laat geen druppeltje water door, en past heel mooi voor mijn merrie..
Ze zijn ook ers stevig (mevrouw heeft er mee staan schuren, behalve dat het plaatje van het merk gebroken is is er helemaal niets aan te zien..)

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 13:17

Ik heb een winterdeken van HH!! 330 grams :) Wordt nu voor het 4e jaar gebruikt! (heb hem nog niet op hoor!)Nog steeds super waterdicht (al laat ik ze niet wassen) En hij is ook nog helemaal heel!! De vorige deken heeft Joelle gesloopt (Eerst laten repareren, toen helemaal aan flarden, hoe ze het voor elkaar gekregen heeft??) maar deze is dus nog steeds helemaal heel :D :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 13:30

ik heb voor mijn paard vorig jaar aan het einde van de winter maar een relatief goedkope winterdeken gekocht; HH, omdat ze de rest alweer kapot had.
Werd er moedeloos van, maar oo wat heeft die deken het goed gehouden, en nog steeds.
Heb voor mijn nieuwe paard ook een HH deken afgeschaft, waar dekens van 200 euro kapot gingen houdt de HH van 60 euro het nog super :D

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 17:40

Heb er net 3 gekocht voor mijn paarden :D
We gaan het zien van het winter ;)

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 19:06

Hoor dus het merendeel positieve verhalen erover.
Heb dus nu dus 0 grams opliggen en die ligt ook super mooi, ga dus denk ik ook de dikke winterdeken van Harry Horse kopen!

bedankt allemaal!

z0rr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:09

harry's horse highe liner dekens zijn perfecte dekens hoor.
gaan ook lang mee.

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 13:57

Ik heb ook een aantal 300 grams HH dekens. Ze gaan erg lang mee en liggen goed op de paarden.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 14:00

Vind het fijne dekens, ik heb ze alleen in 200 gram. maar, nergens kapot. goede pasvorm (bij mijn paard dan)
Voor mij gesproke, echt een aanrader HH dekens

(normaal koop ik daar niks van, maar dekens wel)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 14:34

Ik ben nu met het 4e seizoen van de HH thor ongevoerd bezig. Normaal sloopt onze tinker met een beetje pech 2 dekens per winterseizoen maar deze gaat dus al zijn 4e seizoen in. Zelfs zonder reparaties tot nu toe. De pasvorm is voor hem goed omdat ze breed uitvallen. Het enige is dat hij nu met heel erge regen niet meer perfect waterdicht is. Bij erge plensbuien lekt het wat door maar niet dramatisch. De deken moet dan voor het comfort s nachst omgeruild worden voor een andere. Alleen hierom heb ik dadelijk weer 3 regendekens die ik afwisselend opdoe (wel 3 verschillende merken).

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 16:44

karuna schreef:
Ik ben nu met het 4e seizoen van de HH thor ongevoerd bezig. Normaal sloopt onze tinker met een beetje pech 2 dekens per winterseizoen maar deze gaat dus al zijn 4e seizoen in. Zelfs zonder reparaties tot nu toe. De pasvorm is voor hem goed omdat ze breed uitvallen. Het enige is dat hij nu met heel erge regen niet meer perfect waterdicht is. Bij erge plensbuien lekt het wat door maar niet dramatisch. De deken moet dan voor het comfort s nachst omgeruild worden voor een andere. Alleen hierom heb ik dadelijk weer 3 regendekens die ik afwisselend opdoe (wel 3 verschillende merken).

Weet je wat je dan moet doen, eerst schoonwassen, en daarna met (eigen merk) kruidvat waterdicht spul wassen.
Doe het al jaren, en dat werkt super! :D al me dekens zijn daardoor waterdicht! :D

jientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:55

just_kiki hoe noemt dat spul van het kruidvat waar je dekens waterdicht mee maakt? Wat kost het? Hoe gebruik jij het juist?

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 11:03

geen haf maar wel een quarter die een erg brede borst +hals heeft.
HH dekens heb ik een maatje groter nodig voor haar maar verder zitten ze super...
Hoorde trouwens dat ze van Amigo ook speciale regendekens hebben voor paarden met extra front...

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 15:39

100% Waterdicht krijg je ze nooit meer na het wassen. Is mij toch altijd zo gezegd :)

Voor de fans van de dekens, we doen deze maand een promo (gratis fleece bij aankoop van een winterdeken) en hebben wel wat modelletjes van Harry's Horse :)

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:57

HH dekens zijn erg goed! ze bevallen hier iedere keer weer erg goed

en eindelijk eens betaalbaar

danaderese

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 20:03

mijn ervaringen met HH dekens zijn zeer goed mijn merrie haar eerste deken was een HH highliner nooit problemen gehad.
ze heeft 2 jaar een ander merk op gehad haar schoft erg open vorig jaar zelfs met necrose ;( nu terug een HH highneck gekocht hopen dat ze het dit jaar niet doet
mijn regendeken is ook HH en is al 6 jaar oud gaat nogsteeds mee
imo zijn HH dekens super :D

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 20:21

Ik had HH dekens, maar dan kun je elk seizoen een nieuwe kopen, dus voor mij geen HH dekens meer!