Als je het hele seizoen 1 deken gebruikt en die er ook meteen op een nat paard opgooit, wordt die deken dan niet enorm vies? Ik heb overigens een rambo en die gooi ik er ook al op als hij nog niet helemaal droog is. Maar wel eerst de grootste bups zweet via een zweetdeken eraf. Die Rambo is overigens ook gewoon breathable. Maar mij persoonlijk lijkt het niet echt fris. Alleen daarom zou ik het dus al niet willen. Ik vind het juist zo fijn, dat op momenten van dekenwissel, de dekens even lekker kunnen luchten etc.
Mar ga je dan tijdens het seizoen je deken wassen? Want ik weet niet hoe je er anders zweet uit krijgt? En anders heb je dus alsnog twee dekens nodig, toch?
bianca1984
Geplaatst: 24-10-10 21:37
wij gebruiken ook de bucas van ongeveer october tot het voorjaar en dat gaat prima. Het is nu alleen even tobben omdat het nu nog te warm is maar hij zweet al wel na het rijden. Dus extra lang uitstappen op dit moment.
Je moet naar je paard kijken. Bij de een kan het makkelijk bij de ander zou je bijvoorbeeld bij zeer lage temperaturen een onderdeken erop kunnen gooien.