Playboybunny sjabloon knippen op karton en daar omheen scheren!
Charissa_N
Geplaatst: 14-09-10 22:03
Waves schreef:
Dit soort dingen kom je dan tegen, is even wat anders dan een playboykonijntje
hahaha cool
Charissa_N
Geplaatst: 14-09-10 22:04
Focussed schreef:
Playboybunny sjabloon knippen op karton en daar omheen scheren!
echt.. zeker met een klein scheer apparaat?
Geplaatst: 14-09-10 22:13
Sorry hoor dames maar een Playboybunny kan echt niet meer!! Als het al ooit gekunt heeft! Playboybunnyaccessoires zijn zooo pauper!! Van knuffeltje om aan je achteruitkijkspiegel te hangen tot oorbellen en van tattoeages tot scheervormpje voor een paardenbil het kan niet!
Ik vind een dambordje wel leuk op de billen, of een klavertje wat ik hier net las.. maar niet te overdone dan is het geen accent meer.
Bloempjeh_
Geplaatst: 15-09-10 09:30
Heb de eerste jaren een hartje gehad (jaaaa, creatief brein hier haha) en vorig jaar had ik aan de ene kant een U (Unica), andere kant een J (Joyce). Dit jaar twijfel ik ook nog.. Klavertje 4 wil ik ook wel proberen. Kwam ook wel eens een foto tegen van een paard vol met sterren op zn kont. Is wel opvallend
Bloempjeh_
Geplaatst: 15-09-10 09:33
Ook even gekeken op google, zitten echt leuke dingen bij!
Deze vind ik ook grappig
Waves
Geplaatst: 15-09-10 10:41
Ja, die lijkt me vooral leuk als je paard je eraf gemikt hebt en in z'n uppie naar huis wandelt.En dat voorbijgangers dan dit zien. Don't ask...
Kiiimy
Geplaatst: 15-09-10 21:49
Ik had vorig jaar een grote M op maximus late staan toen zij iedereen dat dat hun deed denken van de M van McDonals of de M van magnum --' dit jaar dan mischien maar iets anders
Haha, er komen wel hele mooie voorbij. Een meisje bij ons op de club heeft een klavertje vier. Dat had ze omdat iedereen al een hartje of een letter etc. had. Ik vond hem echt super mooi! Misschien ook een idee?
kaatje89
Geplaatst: 16-09-10 17:07
Die van mij had idd ook een klavertje 4..
Monnie_
Geplaatst: 16-09-10 19:43
bumper schreef:
poeh poeh, wat een reacties
Ik denk dat ik voor het playboy konijn ga, mits er geen andere leukere reacties komen
Haha, wat grappig dat strand! Wat een priegelwerk moet dat zijn!
En echt, zo'n playboybunny.... ik heb nooit gesnapt wat mensen daar nu leuk aan vinden... of je moet wel heel erg fan zijn van de playboy, maar dat lijkt me vooral als je van het mannelijke geslacht bent (of voor als je op vrouwen valt natuurlijk).
Ik vind verder een simpele vorm het leukste, een hartje, een sterretje, een klavertje, een bliksemschicht, of misschien iets wat met de naam van je paard te maken heeft.