Voor het eerst zonder deken, of toch nog maar even niet.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 21:54

Darkness85 schreef:
Ja dat is ook wel weer zo. Ik kan hem tuurlijk altijd nog een deken op doen. Tines heeft trouwens ook een erg dunne, zachte en gladde vacht. Niet ideaal als wintervacht. -O- Ik heb m ook nog nooit hoeven scheren.

Breng je paard dan maar een jaar hier, op de 1 of andere manier hebben al paarden na een winter Schier opeens heel veel meer haar :+ .
Maargoed zonder gekheid, ik ga ook met de rest mee. Gewoon deken aflaten en mocht je paard het echt koud krijgen kun je altijd nog een deken omdoen. Mijn paard gaat nu ook voor het eerst dekenloos(13 jaar nu) en dat ga ik opdezelfde manier aanpakken, tot nu toe nog geen deken nodig gehad en ze begint al een mooi vachtje aan te maken.

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 21:55

@ elanor: Heb m niet bij een ruitershop gekocht. Maar hier op Bokt bij Josie. :D Ik koop al mn Horseware dekens bij haar. Dus ruilen zit er niet in. :')
Maar hij ligt niet in de weg. Ik moet eerst is zien of hij wel zonder de winter door komt. En ik ben stiekum nog steeds aan het twijfelen of ik het wel wil/of het wel gaat lukken. :o

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 21:59

@ ijssnuiver: Misschien is het op een eiland kouder ofzo? Altijd wind enzo. Maar goed. Ik woon ook bijna aan de kust. Maar gaat je paard nu voor het eerst dekenloos? Of staat hij al 13 jaar dekenloos?

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 22:05

Ja dat zou goed kunnen hoor, maar het is altijd wel grappig om te zien als paarden hier komen.
Ik bedoelde dat ze nu 13 is en voor het eerst dekenloos gaat dit jaar.

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-10 22:06

Ah. Snap.. ;)