Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Maar goed, zij had het veel vaker gedaan alleen nog nooit een teken laten staan.. Ik wou geen afgezaagd hartje of een playboy konijntje. Dat hebben zoveel.. Maar aangezien mijn pony en ik wel wat geluk konden en kunnen gebruiken werd het een klavertje 4. Heb zelf een klavertje 4 op karton getekend, uitgeknipt en zij heeft de grote lijnen met de grote tondeuse gedaan en de rest met een kleinere.. Ik vond m super gelukt!
Een neustrimmer, kan iedereen daar zo mee overweg? Een trimmer en een groot scheerapparaat ken ik wel, maar met een neustrimmer geen ervaring. 

salome_maybe schreef:haha ik wist niet dat dit zo populair was onder de paarden. ik dacht altijd dat ze het bij shetjes en fjorden enzo dedenik vind het wel leuk staan, voor de recreatieve ruiter of voor de lagere klassen
moet je je voorstellen, Salinero met een playboy bunny
zou best leuk staan

kaatje89 schreef:Idd voor de echte wedstrijd ruiters vind ik het zelf ook niet zo mooi. Maar rij zelf geen wedstrijden dus dan vind ik het wel leuk
Er was toen ook iemand op bokt met een haflinger die echt dr hele kont onder de sterretjes had, dat was echt mooi