Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Conquesta schreef:Aangezien op de verpakking stond dat het niet echt goed was om het masker 24/7 om te laten heb ik maar zo'n 'frontriem' met franjes eraan gekocht die ik aan het halster vast heb gemaakt met klitteband, deze werkt ook prima!
Omdat ik ook niet meer in de gelegenheid ben om 2x per dag naar stal te gaan, heb ik een super fijnmazige gekocht waardoor ze beter kan zien. Op wat koudere dagen doe ik alleen een safe field halster met vliegennetje om. Amanda schreef:Mijn haflinger staat 24/7 op de wei. Als ik hem er uit haal om iets te gaan doen zitten er ontzettend veel vliegen rond zijn ogen.
Ogen zijn verder goed helder en geen prut.
Maar voor het comfort zit ik wel te denken aan een vliegenmasker.
Nou staat hij 24/7 op de wei en ik kan niet elke dag dat masker om en af gaan doen.
Mijn staleigenaar wil ik er niet mee belasten. Kan het kwaad om het masker dag en nacht om te doen?
Of gaat dit schuren?
Welk masker zou ik dan het beste kunnen nemen?

Maar moet ook zeggen dat we ze met voeren binnen halen en met het warme/vochtige weer ivm dazen over dag binnen houden. Het af halen van het masker is dus amper werk.