Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BlueStar schreef:Ik had gisteren ook zo "spookje in het land" gekocht van harryhorse maar s
lol ik die bijna omdoen bij een groot paard. Helaas dus geen optie.
Weet iemand waar deze dingen te koop zijn voor pony's? het gaat om een welsh en jaarling haflinger halstermaat pony.
Voor nu blijf ik druk doorsmeren, en een neusflapje met deze dagen. Maar het hele hoofd van de halflinger uit de zon is beter. Hij heeft zo dun velletje dat het donkere op zijn hoofd ook verbrand.
EmptyWords schreef:heb je toevallig een foto waar je de oren er af hebt? ik heb ook zo'n masker voor overgeloeligheid, werkt super, maar die oren zijn te groot, ziet er niet uit!

zefier schreef:Heb zelf ook een paard met witte neus en oog en heb zelf dit jaar het masker van cashel. Dit is zeker een aanrader. Dit masker is 70% uv werend, en je hebt geen halster nodig.
Is bij eurohorse te koop.
heb trouwens zelf de oren er af gehaald haha

IenIBos schreef:Safe in Sun is een goed product om te gebruiekn tegen zonnebrand, maar het is uit de handel genomen , het wordt niet meer verkocht. Echt heel erg jammer want het werkt perfect.