; dat zijn dus echt de dazen
. Die overigens dit jaar wel later zijn dan normaal want heb er nog geen gezien.ben zo jaloers op de mensen, waarbij een dazenval werkt want bij ons maakt die dus geen verschil
Kostolany schreef:VOor muggen heb ik gewoon Deet van Kruitvat..werkte goed afgelopen weekend met de muggen ook tijdens het zweten.
Was laatst bij Radar dat Deet inderdaad het beste werkt (ook bij mens) maar dat het schadelijk oid zou zijn?
Van je nachtritten klopt alleen is het dan zo moeilijk om de bordjes in de bak te lezen
amanda2 schreef:Ik heb gisteravond mijn paard ingespoten met endure.
Hou jullie op de hoogte...
GRAAG
!!!!jannie86 schreef:adhoc werkt dus ook als je paard zweet, tenminste bij mij/ons, en reken maar dat t krioelt van die dingen hier
Heb net even gegoogled maar kan geen afbeelding oid vinden
. Wil je misschien linkje neerzetten als dat kan?amanda2 schreef:Cojosol vind ik ook fijn maar word niet overal verkocht.
Misschien ook link hiervan?
En voor teken gebruik ik Frontline spray (hond / kat), die ik 1 x per week opspuit op benen / hals / buik en geen teek meer gehad. Misschien een (helaas wat dure maar wel werkende) tip voor je
? 
. Voor geen meter; paarden hebben er niets van geleden maar vliegen, muggen of dazen ook niet
wel balen want had gehoopt dat het wonderspul ook bij mijn paard zou werken aangezien ze echt van 1 vlieg al uit haar dak gaat...............
)