Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sander_lotte schreef:Een neuskapje helpt heus wel hoor!
Dit heb ik vorige week gekocht:
http://img576.imageshack.us/img576/5783/1006125.jpg
Als je goed kijkt, zie je dat het loopt tot op de plaats waar de onderlip begint, de neus wordt dus volledig afgedekt.
Maar niemand houdt je tegen om nivea factor 50 te gaan smeren hoorIk heb het vorig jaar gedaan, helpt wel prima, maar het was toch maar een vettig boeltje. Dit jaar heb ik dus maar besloten om een kapje te gaan halen.
Het kapje beschermt trouwens ook tegen vliegen, pony heeft geen oogontstekingen meer![]()
Op de foto heeft mijn pony geen halster aan(hij stond toen hier in zijn wei in onze tuin), maar het halster kan hier prima over gedaan worden. Als hij op de zomerweide staat, gaat het halster er gewoon overheen. De reden is dat ik de kinderen uit de buurt niet vertrouw, ze durven de wei wel eens open te zetten.
Er is maar 1 reden waarom je geen kapje zou gebruiken: weigenootjes slopen het.
Buiten dit zou ik geen reden om geen kapje te kopen...
Nee onzin
ik zou het kunnen proberen maargoed de nivea werkt zoieso.
Daar heb je volkomen gelijk in! De oogjes, oortjes en dat roze snoetje spreken mij net aan bij mijn pony
Maarja, hij heeft vorig jaar een oogontsteking gehad(door de vliegen), dat wil ik hem NOOIT meer aandoen. Hij had toen ook bescherming op, zo van die sliertjes voor de ogen, maar de vliegen konden er nog altijd aan.
maar dat hij tenminste geen last meer heeft van de vliegen of van de zon.barbar schreef:ik heb dit jaar een zonnebrandcreme speciaal voor paarden van leovet gekocht.
ik heb het nu een paar keer gebuikt,en ikmoet zeggen zijn neus is nog helemaal in takt.
loulou schreef:voorheen smeerde ik ook factor 50
nu heb ik een vliegenmasker met een verlengt stuk tot over haar neus, uv werend van cashel