rambo sweetitch hoody of sectolin combo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wietse_07

Re: rambo sweetitch hoody of sectolin combo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:00

Bij mij gaat elke keer de hals los van z,n vliegendeken. Andere paarden in de wei staan er aan te trekken en doen en dan gaat het klittenband los :( heel fijn.
Ook zitten er er al 3 gaten in na 2 dagen opgehad hebben.

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 12:21

Mijn paard heeft die van de sectolin. Ik geloof dat hij hem nu 2 of 3 jaar heeft.

Mijn paard schuurt anders zijn hele manen en staart af en met deze deken geen problemen meer gehad. Zijn eigenlijk wel goede sterke dekens die nu pas een beetje kapot beginnen te gaan door het auwehoeren in de wei.

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:35

Doorgaans is Rambo een beter merk als sectolin en houd het langer uit!

Mettetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:39

Ik heb de IR vliegendeken gehad (zelfde model en kwaliteit als de sectolin) en deze is prima, een paar jaar gebruikt.

Inmiddels de Rambo gekocht en deze lijkt toch echt comfortabeler en paardvriendelijker door de zachte voering en het materiaal is soepeler. Daarbij is de Rambo warmte en zonwerend, dat is de sectolin geloof ik niet.

Ik heb hem nu een maand, maar mijn paard heeft gelukkig en vreemd genoeg nog geen last van eczeem!!!

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:44

Ik heb ze allebei. De sectolin gaat bij mij heel snel kapot dat is wel jammer. De pasvorm vind ik wel goed, hij schuurt ook niet op de borst en de stof ik wel wat luchtiger dan de Rambo. Maar die gaat wel veel langer mee.

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 12:37

Voordeel rambo : Sterke deken, mijn sloophamer heeft hem nog niet kapot, zelfs niet beschadigt
Nadeel rambo : Hij is vreselijk heet, zodra je tegen de 25 graden aan komt gaan ze vreselijk onder zweten. Word veel te benauwd...

ik heb geen ervaring met de sectolin maar ik vermoed dat die de voor en na-delen van de rambo precies andersom heeft..

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 13:19

Of een paard er in gaat zweten hangt niet van de deken af, maar van je paard :o
Net als bij mensen zweet de een ook sneller dan een ander.
Ik heb er zelf ook eentje, die van mij heeft het normaal snel warm, maar als hij de Rambo op heeft valt het reuze mee. ;)