Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Raja schreef:Pffff, heel herkenbaar hoor...
Maar heel eerlijk:
Als je je paard in een groep buiten zet (en dan doel ik op de mensen die bij JOU komen klagen!! Zoals nu de PH) dan weet je dat er klappen kunnen vallen!!!
Dan moet je ze niet buiten zetten en al helemaal niet in een groep!
dat is het risico wat je neemt.. Klaar!!
Ik vind het dan ook onzin dat ze bij jou komen klagen!
JIJ kan er toch niks aan doen??
Kunnen ze niet een stukje voor haar apart afzetten??
Jij blij, paard blij en hun blij!

dus ga ik er maar lekker bij zitten, dan gaat het wel.
) een shetland pony voor haar gekocht. Die gelukkig van zich af bijt en mijn 'kreng' aankan
Vind ik toch eigenlijk wel een taak van de staleigenaar dat in orde te hebben, je betaald niet voo rniets stalgeld lijkt mij....
Tancreda4 schreef:Ik zou shetlief savonds gezellig bij je merrie zetten![]()
Mijn merrie pakt ook niet alles hoor, als ze maar uit de buurt blijven. Mijn shetje is snel en kijkt wel uit, met haar zwarte vriendin gaat het ook goed (maar die heeft nu een veulen), maar de jaarling heeft nog niet door dat boze oren wegwezen is en niet 'onderdanig kauwen maar wel blijven staan' *zucht*
Gelukt!!! we hebben een nieuw onderkomen!!!!!!
word dikke pret.
ben ook zo zenuwachtig. Hoe doen jullie het eigenlijk voeren jullie ze nog bix ofzo bij ? jaarlingen dan? en gaan jullie er vaak heen? dirkus schreef:Heel herkenbaar....mijn Spanjaard is een zorgenkindje:
- aan het herstellen van peesblessure nr 3,
- lang hengst geweest dus absoluut niet sociaal,
- hij heeft een bloedhekel aan het Nederlandse klimaat ( een regenbuitje is aanleiding om letterlijk en figuurlijk door het lint te gaan)
- en hij heeft ook nog eens meer temperament dan goed is voor hem ( en voor mij).
Gelukkig hebben we een zeer meedenkende stalhouder, die zich in alle bochten wringt om te voldoen aan de bizarre wensen van mij en paardlief:
Postzegel landje ( vanwege peesblessure) voor hem alleen ( vanwege a-sociaal karakter), postzegel schuift elke dag een stukje op zodat er wel genoeg te grazan valt (want geen gras= klieren= slecht voor pees), wel naast andere paarden ( want alleen is wel weer erg alleen) , als laatste naar buiten en als eerste naar binnen ( weer vanwege pees), uit het land als het gaat regenen ( echt waar). Hij heeft zelfs een speciale overdekte paddock gekregen zodat hij toch naar buiten kan als het regent....het is echt te gek voor woorden.
Ik ben met mijn merrie verhuist en ben ook in zo een paradijs terecht gekomen.
Echt super gewoon!!!
maar cavia`s zijn niet leuk hoor, doe mij maar mijn man (die kan tenminste stofzuigen)
Eigenlijk is een cavia veel leuker.....