deken aflaten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 11:34

xApple schreef:
Wow, dat is idd een heel stuk korter dan mijn fjord!
Met zo'n korte vacht zou ik dan toch een ongevoerde regendeken opdoen
hoor savonds/snachts..

Inderdaad, met zo'n kort vachtje moet je er wel wat opleggen.. en ongevoerde regendeken, of met 100 gram erin!

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 16:16

Caira schreef:
waarom doen ze dat niet? Das toch niet zoveel werk? Ik zou ook niet weten hoe het anders kan.

Bij ons doen ze dat ook niet hoor. We hebben 80 paarden op stal en 4 man personeel. Dus die gaan geen dekens wisselen.

Bodan

Re: deken aflaten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 16:34

dat is logisch met 80 paarden maar hier staan maar 2 paarden met dekens op. (staan intotaal 3 persionpaarden).
Ja hij idd erg kort in zijn vacht, baal er ook enorm van.
Ik ga opzoek naar een andere deken die niet schuurt en laat ik hem daar nog wel even onderlopen.

Bodan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 16:35

Bodan schreef:
dat is logisch met 80 paarden maar hier staan maar 2 paarden met dekens op. (staan intotaal 3 persionpaarden).
Ja hij idd erg kort in zijn vacht, baal er ook enorm van.
Ik ga opzoek naar een andere deken die niet schuurt en laat ik hem daar nog wel even onderlopen.

Edit: hier mag wel een slotje op, ik weet genoeg. Of er moeten geen mensen meer reageren dan sluit deze topic toch binnen 2 weken?

Tessa_Nolita

Re: deken aflaten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 17:55

Ik zou je deken gewoon lekker aflaten, zo kunnen ze haren ook makkelijker groeien!