Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lanita schreef:Ik wil graag de Rambo fly protector kopen omdat mijn pony last heeft vd dazen en vliegen. ze staan 24/7 in een weiland aan het water, en ongeveer 20 min. stappen van stal af.
Maar zou ik hem dag en nacht op kunnen laten?
Ook met regen? want eczeem dekens heb je toch ook 24/7 op ??
Help??
(de deken op die foto's is al een jaar of 4 oud, en blijft heel ondanks dat kleine draakje die verwoede pogingen deed
).
Ik zweer erbij, ik heb al jaren HW dekens, en hier nooit weer een ander merk. Pasvorm is super, ze kunnen tegen een stootje en ze zijn zo weer droog als het een keer geregend heeft. Lanita schreef:Ik wil graag de Rambo fly protector kopen omdat mijn pony last heeft vd dazen en vliegen. ze staan 24/7 in een weiland aan het water, en ongeveer 20 min. stappen van stal af.
Help??
.
,
marietje schreef:Lanita schreef:Ik wil graag de Rambo fly protector kopen omdat mijn pony last heeft vd dazen en vliegen. ze staan 24/7 in een weiland aan het water, en ongeveer 20 min. stappen van stal af.
Help??
Hey mel, je kan hem gerust 24/7 ophouden hoor, geen probleem. Sommige kiezen voor een eczeem deken omdat deze ook de vliegen weghoud bij de hals en buik. En met regen heb ik nooit problemen gehad, de dekens drogen vrij snel op.
.