Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lars schreef:Ingridje16 van 1 week binnen staan gaan die paarden echt niet dood hoor als ze normaal gesproken gewoon buiten komen is dat weekje echt niet erg wel velevend das wat anders![]()
mijne staan op het moment allemaal zonder ijzers op 1 na daar gaan morgen de ijzers eraf. ze staan 24/7 op de wij en de veulens en 1 merrie van 6 uur 's morgens tot 9/10 avonds.
Ook de merrie met ijzers staat dus de hele dag buiten. Voordeel wij hebben gisteren pas sneeuw gekregen en ik heb een mooie vlakke ondergrond.
Ik kan ook niet echt zeggen ondanks dat ze het gewent zijn dat ze niet graag naar binnen willen!. OOk de paarden die 24/7 buiten staan willen graag naar binnen.

Ingridje16 schreef:Dan moet je geen paard nemen, als je de risico's niet durft te nemen, of je vraagt iemand anders die in de buurt woont of die even je paard eruit haalt.
Vind het echt belachelijk dat mensen hun paard op stal laten staan.
Lekker makkelijke oplossing, hem maar gewoon opsluiten in een hokje.
Hier staat gewoon een sneeuwschuiver naast de stal deur, dan kan je even je pad vrijmaken voordat je de stal uit gaat.
Kleine moeite lijkt me, maar sommige mensen blijven me verbazen.
Ingridje16 schreef:Asyaa schreef:
Het is A beter dan een gebroken been en B beter dan de auto in de prak en gewonden omdat de wegen zo glad zijn
Btw over dat pad, we hebben 3 keer een pad gemaakt vandaag, en 3 keer gestrooid, een half uur later lag het weer vol.
Dan moet je geen paard nemen, als je de risico's niet durft te nemen, of je vraagt iemand anders die in de buurt woont of die even je paard eruit haalt.
Vind het echt belachelijk dat mensen hun paard op stal laten staan.
Lekker makkelijke oplossing, hem maar gewoon opsluiten in een hokje.
Hier staat gewoon een sneeuwschuiver naast de stal deur, dan kan je even je pad vrijmaken voordat je de stal uit gaat.
Kleine moeite lijkt me, maar sommige mensen blijven me verbazen.
Grappenmaker.
Mijn paard heeft voor ijzers en kan dus niet in de sneeuw lopen. Ik zou het pad naar de weg toe nog wel sneeuwvrij kunnen maken maar om nu op straat te gaan wandelen is ook geen doen...