Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

prii_boy schreef:Ik zal denk ik geen zweetdeken eronder doen, dit omdat het vocht opneemt. Maar je wilt m nu al 650 grams word dat denk ik teveel, want dan moet je nogmeer opleggen wanneer het begint te vriezen, ik denk dat een 400 nu wel eerst genoeg is
prii_boy schreef:Pff, pony is geschoren maar dat duurde nog best wel lang, in totaal 2 uur geduurt. Boy gedroeg zich keurig alleen de kleur die hij nu heeft ziet er niet uit, heel licht ik kan morgen eventueel wel foto's plaatsen mocht er belangstelling zijn
prii_boy schreef:Ik zal denk ik geen zweetdeken eronder doen, dit omdat het vocht opneemt. Maar je wilt m nu al 650 grams word dat denk ik teveel, want dan moet je nogmeer opleggen wanneer het begint te vriezen, ik denk dat een 400 nu wel eerst genoeg is
hij kijkt daar heel leuk 
Het is mooi gelukt! _San87_ schreef:prii_boy schreef:Ik zal denk ik geen zweetdeken eronder doen, dit omdat het vocht opneemt. Maar je wilt m nu al 650 grams word dat denk ik teveel, want dan moet je nogmeer opleggen wanneer het begint te vriezen, ik denk dat een 400 nu wel eerst genoeg is
Is zat. Ook als het gaat vriezen. Een paard is een warmbloed en heeft zijn eigen termostaat.
dan heeft ie 450 gram. Als ik vind dat hij het koud heeft kan ik altijd een dikkere deken kopen! Gelukkig doet Toran (afkloppen) niet zijn dekens kapot maken, dus dat scheelt!
.
prii_boy schreef:Citaat:@ Prii_Boy: Jouw pony is gewoon een vosje hoor. Niks geen valk of wildkleur
Het staat duidelijk aangegeven in het paspoort. En is als veulen ingeschreven, dus dan moet je naar de veulen foto's kijken, ik denk dat het paspoort niet liegt
?
Niet aanvalend bedoelt hoor.
En nog hengst