Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Horseware schreef:Dogovrouwtje schreef:Ik vind de Anky deken echt super liggen.
Ook de Harry's Horse Thor ligt super en blijft mooi.
Probleem met Harry's Horse dekens is dat je wel een heel net, voorzichtig paard moet hebben, want anders is ie erg snel kapot (ik heb er dus helaas slechte ervaring mee).
Citaat:Inderdaad, mijn haflinger heeft vorige week een nieuwe (gelukkig goedkope) hh regendeken opgekregen en vanmorgen trof ik hem in de wei aan, met 2 enorme horizontale scheuren in het borststuk (geen idee hoe hij het voor elkaar heeft gekregen trouwens). Ze zijn echt 15 cm lang, de rest van de deken ziet er nog picobello uit.
Als ik zo hier dus lees kan ik beter een horseware of wb-deken gaan aanschaffen. Heeft iemand hier weleens een paard gehad die het voor elkaar kreeg om ook deze dekens te slopen?

Horseware schreef:horsething schreef:Hoe zit het eigenlijk met de denier van de horseware dekens. Dit is namelijk niet heel super hoog namelijk 1000D. Terwijl ik altijd heb gehoord dat hoe meer denier hoe beter. En aangezien er dus ook verschillende dekens van 1200D zijn en zelfs van 1680D
Groetjes Wendy
Hoe hoger de "D", hoe sterker de deken, maar daar hangt het uiteraard niet alleen vanaf. Ik zou iedereen die hier graag meer over wil weten willen doorverwijzen naar http://www.horseware.com. Daar vind je bij FAQ een bhele uitgebreide uitleg over alle gebruikte stoffen in alle verschillende dekens. Het is wat te uitgebreid om er hier alles over te vertellen, en de website is heel duidelijk (met plaatsjes, uitleg e.d.).
Mocht je daarna nog vragen hebben, dan kan ik die uiteraard beantwoorden.
Abydos schreef:Hoi Wendy,
Ik heb ook laatst een deken gekocht bij het internetwinkeltje van 'horsewear' hier op bokt.
Ik heb de Rambo Duo gekocht, echt een super deken!!!
Ik vond de omgang en het verkoop ook heel prettig gaan. En ze zijn ook nog eens een stuk goedkoper dan bv. een vinkel als Divoza.
Dus ik zeg, bestel bij haar, is mij heeel goed bevallen