Zilfstar schreef:Nou hier gaan ze dan net zo lang door tot ie eraf is hoor. Het is echt HET spelletje: ik sloop je halster er wel even af... Jippe heeft nu dan ook een flinke schaafwond op zijn kin/kaak van een gesp die daar zat. Heeft nu dus een ander halster aan. En het eraf trekken van zijn halster is eigenlijk pas weer begonnen toen hij met dat sliertending liep. Schijnbaar vonden de andere paarden het niet zo stoer eruit zien.
ze wilden zeker niet voor Joker staan met zo een in het midden
Tsja..ik vrees dat je daar weinig tegen kon doen.Mijn pony zijn vorige maat was er ook zo'n ster in....halsters aftrekken.Op een gegeven moment had ik 3 reserve halsters zodat ik in de winter niet elke dag de bagger inhoefde om het halster te zoeken
Wonderlijk genoeg bleef hij in de zomer wel van het halster en de slierten af,meer afleiding van het gras denk ik

Iets op de huid smeren vind ik altijd lastig,ik ben er zelf niet elke dag en de franje zit al om het halster.Hoe gaat dat met een bui regen?Is niet handig als je een paar x per dag moet smeren...
Chook...ik denk dat ik liever voor een masker kies dan een oog vol met vliegen,misschien niet helemaal ideaal maar alles beter dan een ontstoken oog
Ik vind dat er momenteel erg veel vliegen zijn,dazen is wat minder geworden en muggen val dit jaar ook wel mee....maar vliegen....arme dieren worden er gek van
)