Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mijn paard lijkt zich niet zoveel van de warmte aan te trekken maar ik vond het de afgelopen dagen geen weer om echt wat met 'm te doen. Eergister heb ik 'm onder de slang gezet en daarna even laten rollen en hem z'n eten gegeven, dat was het wel weer. Gisteren was echt te gek. We zouden gaan oefenen met trailerladen (vorige week afgesproken voor gister) maar het was veel en veel te heet. Ik was pas rond een uur of negen, na een verkoelende bui, op stal, daar heb ik een bitje dat ik te leen heb om uit te proberen gepast en aan de hand wat met 'm gerommeld (beetje sturen enzo) en verder niks. Vanavond, als het koeler is, wil ik er een stukje mee gaan rijden, moet je je zo voorstellen dat ik er dan rond een uur of half negen op zit voor een stapritje met misschien hier en daar een drafje of töltje
het was hier 36 graden! nee hoor, echt helemaal niks, alleen even afspoelen met water vinden ze heerlijk, en daarna lekker laten rollen in het zand, hebben ze beetje beschermlaagje tegen de zon ook. benangelique schreef:paarden vallen niet dood neer van de hitte; ik heb ook gewoon een uur les gehad. als je tussendoor maar stapt om ze op adem te laten komen en na afloop lekker uitstapt en koelt is er niets aan de hand.
het zijn geen watjes!
stepje schreef:standaard factor 50
Thuis waterspelletjes doen, dus met een bekertje water balkjes lopen of een klein sprongetje maken, paard is binnen no time nat en jij ook. Of door de sproeier heen rijden