Eczeemdekens Shetlanders

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Eczeemdekens Shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 15:47

probeer de pagony eczema van divoza eens, hebben ze ook in shetmaat.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 15:53

De site waar ik de deken besteld heb was heel betrouwbaar. Heb er betaald met paypal dan heb je kopersbescherming tot een bedrag van 1000 euro ;) Maargoed je hebt hem nu al ergens anders besteld. Ik hoop dat hij je net zo goed bevalt als dat het mij doet :j

Jambolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 16:51

YES heb vandaag het deken opgestuurd gekregen en ben het onmiddelijk gaan passen bij Emir! Ik moet wel zeggen dat ik het soort stof waarvan het deken gemaakt is er enigzins veel steviger uitziet/voelt dan de Boett!

Het past perfect aan buik maar aan de oren is het heel los, daar is het wat veel te groot. Nu opzich zal dat wel niet zoveel kwaad kunnen zeker? Ik zou hem wel een halster willen aandoen zodat het deken op zijn plaats blijft zitten aan de oortjes maar dat vertrouw ik zo niet met een halster op de weide ;)

Hebben jullie dat ook voor dat het aan de oortjes wat ruim zit? (Rambo Sweet Itch Hoody deken)

(binnenkort post ik eens foto's)

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 09:41

Nee bij mij blijven de oortjes prima zitten, maar ik hoor van meer mensen die dit probleem hebben. Ik heb er zelf wel nog een vliegenmasker overheen zitten misschien scheelt dat.

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 09:52

ik volg dit ook even idd handige tips :)

Jambolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 10:42

@ deedee19: ik denk idd dat ik er ook een vliegenkap overheen ga aandoen... Ocharme, sewes blijft er geen pony meer over maar enkel stof hihi :D

Ik heb bij men deken een gratis vliegenkap bij gekregen maar er staat maat PONY op maar is denk ik goed fout. Het lijkt eerder een FULL ipv COB :p hihi. Voor Emir is het veel te groot!

Jambolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 16:40

Hier foto's van zijn deken ;)

Hij schuurt en geen 1 krasje te zien op het deken (voorlopig toch nog niet)! Maar bij de Boett was er al drect een scheur in... Hopelijk blijft het zo nog een tijdje ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Horseware

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:51

Hallo,

De Horseware Rambo Sweetitch Hoody is een hele sterke eczeemdeken. Ik gebruik ze zelf en heb er al velen verkocht aan klanten die er super tevreden over zijn. Normaal kosten ze 189 euro (zie bijvoorbeeld de website van Divoza), maar wij verkopen ze voor maar 139 euro.

Mocht je interesse of vragen hebben, dan kan je me altijd een pb sturen of een mailtje sturen naar horsewaredekens@gmail.com

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 09:36

jambolover is dat ook een 4,3 inch?
Je zou onze shetters mooi naast elkaar kunnen zetten. Zou je goed moeten zoeken wie wie is zo in die dekens. Alleen de witte voetjes verraden het dan.

Jambolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 10:57

@ deedee19: jeps het is een 4,3 inch! Aan de buik zit het enorm goed maar aan de borst spant ie wel wat heb ik de indruk. En jah de oortjes zijn wat te groot maar zoals je zei ga ik er een vliegenkap overaan doen.

Ja grappig eh, zou een toffe reclamefoto zijn voor in een brochure. Zo allemaal zwarte shetlanders op een rijtje met een Rambo deken hihi :D

@ Horseware: Oke ik slaag zeker jouw emailadres op! Wie weet voor de volgende bestelling (hopelijk niet onmiddelijk ;) )!